El preu de la sostenibilitat. Desenvolupament sostenible i esport

CONVOCATÒRIA:
“El preu de la sostenibilitat. Desenvolupament sostenible i esport”

• DATA: 19 octubre de 2022
  • HORA: 17 h
  • LLOC: Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch
  • MODALITAT:

Presencial: AQUÍ

Virtual a través del canal YOUTUBE: Fundació Barcelona Olímpica – Museu Olímpic (chat habilitado para la participación)

La Fundació Barcelona Olímpica es complau a convidar-vos a la jornada del:

“El preu de la sostenibilitat. Desenvolupament sostenible i esport”, pròxima conferència del cicle “El valor de l’Esport en el segle XXI” organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb el Institut Barcelona Esports.

La sostenibilitat és un dels principals reptes als quals ens enfrontem com a societat, però quin és el cost de l’adequació dels equipaments i la celebració d’esdeveniments esportius?

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i Regidor d’Esports, us convida a participar de manera activa a través de la web del Museu Olímpic de Barcelona en les jornades del dimecres 19 de octubre a les 17h.
La jornada comptarà amb la presència de:

• Marta Segú i Estruch, Directora General Fundació Futbol Club Barcelona.

“Ara, més que mai, és important promoure una ciutadania global crítica, responsable i compromesa. La Fundació FC Barcelona i el Club ens hem adherit al compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible per construir un món més just, més equitatiu i més respectuós amb la diversitat i amb el medi ambient, una societat en què la infància i la joventut puguin desenvolupar-se lliurement i satisfactòriament, en igualtat d’oportunitats i utilitzant l’esport com una eina de canvi i de transformació social”.

• Ignasi Senabre, Director Comercial d’Sports & Landscape

“El desenvolupament sostenible va més enllà del que fem, és el que som. Perquè les empreses són pilars fonamentals a les societats i tenen un paper decisiu en el creixement en conjunt, creiem fermament en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de Nacions Unides per impulsar un nou model de societat, més inclusiu i equilibrat, més respectuós amb les persones i amb el planeta.”

• Eloi Burriel Aumedes,Creador i Fundador de L’ORIGEN, empresa d’innovació, ecologia i comunicació.

“Respecte al preu de la sostenibilitat no ens podem permetre cap dubte. Només apostant per ella tindrem una mica d’esperança enfront l’emergència climàtica.”

Si vols assistir de tant de forma presencial o virtual inscriu-te AQUÍ

T’esperem el dimecres 19 d’octubre a les 17 hores al Museu Olímpic o de manera virtual a través de la http://www.museuolimpicbcn.cat/ o del canal youtube de la Fundació Barcelona Olímpica

La web tindrà habilitat un xat perquè puguis interactuar amb els nostres ponents i realitzar les teves preguntes. Comptem amb les teves aportacions!

IMPORTANT: és possible que la web et remeti al canal youtube de la Fundació Barcelona Olímpica per a identificar-te com a usuari abans de poder xatejar.