Els alumnes de l’Escola CETA de turisme visiten el Museu Olímpic.

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, en col·laboració amb la Facultat de Turisme i Comunicació, ha explicat als alumnes del 1r grau de l’Escola Universitària CETA de Barcelona la gestió de museística dins de l'assignatura ‘Destinacions turístiques’.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch és un espai gestiona per la Fundació Barcelona Olímpica. Aquesta entitat depèn d’un patronat que, al seu torn, depèn de diverses institucions –Ajuntament de Barcelona, Comitè Olímpic Espanyol, Consell Superior d’Esports, Generalitat de Catalunya- i diversos vocals, com el Sr. Josep Lluís Vilaseca, exsecretari General de l’Esport, o María Teresa Samaranch, presidenta de la Federació Espanyola d’Esports de Gel, entre d’altres.