Pere Sust, vicepresident de la Federació Catalana de Bàsquet; Jaume Bantulà, director de CAFE a la Blanquerna; Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica i Toti Munbrú, gerent de la Federació Catalana del Bàsquet, han estat els encarregats de donar la benvinguda als estudiants.

Xavier Rodríguez i Joan Guiu han estat els encarregats d’impartir la classe magistral sobre orígens i desenvolupament del bàsquet a Catalunya. Posteriorment els alumnes han visitat les instal·lacions del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, on han pogut gaudir de l’exposició temporal “100 ANYS DE BASQUETBOL A CATALUNYA, del pati al parquet” present al Museu amb motiu del centenari del bàsquet a Catalunya i que podrà ser visitada fins al 31 de març.