Esportistes i cossos tècnics olímpics i paralímpics han estat els protagonistes de la tercera i última jornada de la XIV edició del Fòrum Olímpic “L’afectació de la COVID en l’esport”

En aquesta última jornada esportistes, entrenador@s i cos tècnic d’entitats paralímpiques i olímpiques han format part de les dues taules rodones on s’han analitzat i narrat les diferents experiències viscudes durant aquest caòtic any i mig de pandèmia. Aspectes d’entrenaments, rutines, psicològics i/o motivació són alguns dels temes que s’han tractat en aquesta última jornada.
En la primera de les taules hem comptat amb la participació de Jordi Morales, jugador paralímpic de tennis de taula; Sylvana Mestre, CEO Play and Train i Sergio Garrote, campió paralímpic a Tòquio 2020. La segona taula rodona l’han format Pere Manuel, Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport; Mayuko Fujiki, seleccionadora Espanyola de Natació Artística; Daniel Brotons, director de la Unitat d’Esport i Salut del Consell Català de l’Esport i Marta Galimany, atleta olímpica.

El Fòrum Olímpic ha finalitzat amb la participació del periodista Joan Manel Surroca qui ens ha recordat aquells punts més destacats en aquesta XIV edició del Fòrum Olímpic sobre “L’afectació de la COVID en l’esport”.

Et recordem que en el canal YouTube: Fundació Barcelona Olímpica – Museu Olímpic pots gaudir de totes les ponències i intervencions d’aquesta XIV edició del Fòrum Olímpic.