Gràcies per ajudar-nos a fer el Nadal més solidari

Des de la Fundació Barcelona Olímpica volem agrair a les persones i les entitats col·laboradores d’aquesta primera edició de Nadal solidari Fundació Barcelona Olímpica.

Gràcies a: Xavier Gimferrer i Ana María Heriz, representants de la Fundació Arrels; Enric Blesa d’Special Olympics, Albert Costa del Club de Tennis Barcelona, Lluïsa Bertran de Bona Voluntat en Acció, Mª Victoria de Argila del Real Club del Polo, Carlos García de la Federació Catalana de Voleibol, Antonio Reig, Marta Díez i Teia Gañi de la Coordinadora d’Entitats del Poble Sec; Juanjo Luque, del FC Barcelona, Georgina Rufo de Panteres Grogues i Anabel Campos de la Fundació Barcelona Olímpica.

També volem fer un especial agraïment a la periodista Mireia Vicente per la seva col·laboració.

Enllaços relacionats: Facebook Live.