Guanyadors de la XI edició del premi Internacional Art sobre Paper de la Fundació Barcelona Olímpica.

Reunit el jurat format per Romà Arranz, exprofessor de l’Escola Massana, Centre d’Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d’art membre de ACCA-AICA; Verónica Trillo, membre de la Reial Federació Espanyola de Patinatge; Francesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica i Vàngelis Villar, responsable d’activitats de la Fundació Barcelona Olímpica, s’ha determinat, després d’una renyida final, que els guanyadors d’aquesta XI edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:

1r premi: Pioneras d’Àngel Algueró

2n premi: Col de Menté, Julliet 1971 de Eugenio Vega

3r premi: Olimpiadi de Carmela Lorusso

En aquesta XI edició hi havia un premi especial d’Art sobre Skate la guanyadora del qual ha estat Júlia Porta amb la seva taula Sunset Road.

Finalistes:

• Zig Zag – Jordi Torrent (Menció especial del jurat)
  • La mística del nadador – Soledad Velasco
  • El sueño del nahual de un clavadista – Soledad Velasco
  • Cursa de Muntanya – Carles Roca
  • La bicicleta-armadura d’AlfonsinA Strada – Lidia Oliver
  • Empezar – Anabella Patitucci
  • Player – Anna Maria Agustí

Els guanyadors juntament amb els finalistes s’exposaran a la Sala Temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch a partir del 23 de gener de 2023.

Recordem que aquest certamen internacional compta amb diversos premis en metàl·lic: 2.500€ (1º premi), 1.500€ (2º premi) i 1.000€ (3º premi). El premi especial d’Art sobre Skate té una dotació de 1.000€.