HUGO KOBLET: PÉDALEUR DE CHARME ÉS LA GUANYADORA

La producció suïssaHUGO KOBLET: PÉDALEUR DE CHARMEdeDANIEL VON AARBURGfou la guanyadora de l’Àmfora ciutat de Barcelona delBCN Sports Film 2011, entregada al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Samaranch. Carme Mas, presidenta de la Federació Catalana de Ciclisme, en representació de la pel•lícula guanyadora, va recollir l'Àmfora Ciutat de Barcelonade mans de Maite Fandos, regidora de l'Ajuntament de Barcelona.

La resta de premiats van ser per a:

Premi Especial del Jurat per a NOSTALGIA EN LA MESA 8, del director argentí ANDY MUSCHIETTI. Els membres del jurat, Paloma del Río – responsable de continguts esportius RTVE, Esther Calatayud, del canal internacional ESPN i Joaquin Marín de la Universitat de Comunicació de Sevilla van lliurar el premi a Andi Muschietti. Millor pel·lícula catalana PARAULES AL VOLTANT DEL MÓN de GUILLE CASCANTE i ALBERT BARGUÉS. Susanna Ribas, subdirectora de cultura de la Fundació LA CAIXA, va lliurar el premi a Guille Cascante, director de la pel·lícula.Millor pel·lícula espanyola LA GRAN CARRERA de KOTE CAMACHO. Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica va lliurar el premi a Iñako Gurrutxaga, responsable de continguts d’EITB 3 TV.Millor documental BREAKING THE ICE de DAVID NOY. Teresa Agulló membre del Comitè Organitzador del BCN Sports Film 2011, va lliurar el premi a Aina Sabaté, en representació del documental guanyador.Millor pel·lícula sobre Olimpisme ROMA 1960, LA GRANDE OLIMPIADE de MARÍ BERTOLETTI i MAURIZIO MALABRUZZI, una producció de la RAI. Alejandro Blanco, president del Comitè Olímpic Espanyol, va lliurar el premi a Maurizio Malabruzzi.Millor pel·lícula d’esport d’aventura i muntanya PEDRA DE LUZ de SEBASTIAN ÁLVARO. Ot Pi, excampió mundial de Trialsin, va lliurar el premi a Sebastián Álvaro. Millor pel·lícula d’esports d’hivern 11 DEGRÉES, un reportatge dirigit per l’ANNA EWERT. Gabi Arranz, gerent de l’Institut Barcelona Esport va lliurar el premi a Efthymia Zymvragaki, en representació de l’autor de Grècia.Millor pel·lícula sobre esport i solidaritat THE 16th MAN de CLIFFORD BESTALL una producció de l’ESPN. Paloma del Río, directora de continguts esportius RTVE va lliurar el premi a Ivan Cabrera, Director del DOGVILLE 3D Film Festival. Millor pel·lícula de ficció (ex -aequo) THE DIVINE TRANSITION de PELLE HYBBINETTE (Suécia) i WATER LILIES IN BLOOM d’EMIL STANG LUND, una producció de Parabel Film, de Noruega. Juli Pernas, Director de la Fundació Barcelona Olímpica va lliurar el premi a Roberto Ceschina, responsable del programa MEDIA  de la Unió Europea a Itàlia.Millor curtmetratge NOSTÀLGIA EN LA MESA 8, del director argentí ANDY MUSCHIETTI. Barbara Destefanis, directora de Nikita Audiovisual Production va lliurar el premi a Andy Muschietti.Millor pel·lícula infantil, ÁLEX ET LES FANTÔMES d’ÉRIC WARIN, una producció de Cité Amérique del Québec/Canadà. Jordi Pintó, director de relacions externes d’El Corte Inglés, va lliurar el premi a Clara Doucet, programadora de MECAL Barcelona.