La Copa Amèrica Barcelona 2024. Grans esdeveniments a la ciutat de Barcelona

La jornada “La Copa Amèrica Barcelona 2024. Grans esdeveniments a la ciutat de Barcelona” del cicle de conferències “El valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa en l’instagram de la Fundació Barcelona Olímpica.

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’Esports, ha estat l’encarregat de donar la benvinguda a aquesta nova jornada de l’“El valor de l’esport en el segle XXI” i ha destacat la importància d’aquestes jornades, on es posen sobre la taula temes d’actualitat amb professionals del sector i la interacció directa de la ciutadania.

La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandiño, ha comptat amb les intervencions d’Ignasi Armengol i Villa, director general de la Fundació Barcelona Capital Nàutica i Jordi Puig Alsina, president del Reial Club Nàutic de Barcelona.

L’acte ha comptat amb la presència de Xavier Torres, president de la Federació Catalana de Vela.

El diàleg entre els ponents i les intervencions del públic del Museu Olímpic ha reforçat la idea del compromís de l’organització i de les institucions públiques amb la Copa Amèrica.

David Escudé, regidor d’Esport, ha destacat el fet de potenciar la ciutat de Barcelona com referent mundial dels esports de mar.

Per la seva part Jordi Puig, president del Reial Club Nàutic de Barcelona veu en La Copa Amèrica una gran oportunitat per acostar l’apassionant món de la nàutica a la ciutat.

Ignasi Armengol, director general de la Fundació Barcelona Capital Nàutica, ha destacat que des de Barcelona Capital Nàutica volen convertir Barcelona i Catalunya en referents nàutics, a través de la promoció de la nàutica, l’esport, la sostenibilitat, la innovació, la formació, l’economia blava i la cultura del mar.

Una conferència molt interessant que pròximament podeu gaudir al canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica.

Si desitja rebre butlletins i comunicacions de la Fundació Barcelona Olímpica i el Museu Olímpic de Barcelona. Aquí

El cicle de conferències “El valor de l’Esport en el segle XXI” està organitzada per la Fundació Barcelona Olímpica en col·laboració amb l’Institut Barcelona Esports.