La feina feta en equip va ser el gran èxit de la candidatura i dels Jocs Olímpics de Barcelona

La taula rodona composta per: Manuel Fonseca, secretari general del COE; Romà Cuyàs, secretari d'Estat per a l'Esport; Josep Lluís Vilaseca, secretari d'Esports i Enric Truñó, regidor d'Esports (tots ells en funcions durant la candidatura de Barcelona) - i coordinada per Juli Pernas, ha destacat que la clau de l'èxit va ser el compromís adquirit pels diversos sectors implicats.

30 Anys després, els ponents han recordat amb emoció el moment, durant la sesió del CIO a Lausana, en què el president Joan Antoni Samaranch va dir ” À la ville de… Barcelona”.

A l’acte, van assistit diverses autoritats del món de la política com Xavier Trias, Jaume Collboni, David Escudé, Maite Fandos, Gerard Figueras, Joan Camuñas, Lolo Ibern, Pere Sust i Rafel Niubó, entre d’altres.

Tots els integrants de la taula rodona han coincidit en el mateix punt: “Tots teníem el mateix objectiu, tots treballàvem pel mateix. Aquest va ser el gran èxit de la candidatura, èxit que després es va traslladar als Jocs Olímpics”