La Fundació Barcelona Olímpica expressa el seu condol per la mort de Vicenç B. Ballestar (Barcelona 1929-2014)

El col·laborador i amic de la Fundació i del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va ser enterrat ahir, 9 de juliol, a Barcelona. Vicenç formava part –juntament amb Raquel Medina, Romà Arranz i Juli Pernas– del jurat del Premi Internacional Fundació Barcelona Olímpica. Art sobre paper.

Vicenç Ballestar ha dedicat la seva vida a la pintura i a la il·lustració, a les quals va dedicar part del seu temps amb una dedicació absoluta. Destaquen especialment els seus treballs com a il·lustrador.

Va participar en moltes exposicions col·lectives de l’Agrupació d’Aquarel·listes a Barcelona (de la qual era President d’Honor), Madrid, Bilbao, València, Montblanc, Canàries, Saragossa i altres indrets, tant aquí com a la resta d’Europa, i als Salons Nacionals de l’Aquarel·la.

El nostre més sentit condol als familiars. Descansi en pau.