La Roca London Gallery acollirà l’exposició fotogràfica ‘The Transformation of an Olympic City – Barcelona ’92’

Del 12 al 28 de juliol Londres comptarà amb una exposició itinerant sobre la transformació de la ciutat de Barcelona amb motiu de la celebració d'uns Jocs Olímpics.

La Delegació del Govern de Catalunya al Regne Unit, l’Institut Ramon Llull i la Fundació Barcelona Olímpica, en col·laboració amb la Roca London Gallery, han arribat a un acord pel qual una petita part de l’arxiu fotogràfic de la Fundació Barcelona Olímpica formarà part d’una exposició a la capital anglesa.

Els Jocs Olímpics de Barcelona 1992 van posar la ciutat en el mapamundi, un dels seus grans triomfs va ser la transformació urbanística i conceptual que va tenir la ciutat comtal. 21 fotografies del fons fotogràfic de la Fundació Barcelona Olímpica narren aquest fet.