La segona jornada del Fòrum Olímpic ha estat composta per dues taules rodones que que han tractat sobre les accions municipals i institucionals durant la pandèmia

En la primera d’elles representants d’entitats de sectors esportius: Oriol Marcé, subdirector general d’Activitats Esportives i Infraestructures, secretaria general de l’Esport i de l’Activitat Física; Susana Closa, gerent de l’Institut Barcelona Esports; Isabel Pérez, secretària general de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i José Hidalgo, president de l’Associación del Deporte Español (ADESP) han debatut sobre la gestió passada, present i futura de la COVID.

En la segona de les taules, Pilar Bernabé, regidora d’esports de l’Ajuntament de València i David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona, s’ha debatut sobre els models de gestió de la pràctica i de les instal·lacions esportives durant la pandèmia d’aquestes dues ciutats.

Si no has pogut connectar-te a aquesta segona sessió del Fòrum Olímpic, la pots tornar a veure en el següent enllaç: https://youtu.be/d140z-4o38i

Estem molt interessats en la teva opinió i preguntes, per això hem habilitat el xat en totes les ponències que emetem en directe a través del Canal YouTube: Fundació Barcelona Olímpica- Museu Olímpic.

Per finalitzar el Fòrum Olímpic 2021, demà dijous 7 d’octubre a les 16 hores, esportistes/entrenadors i entitats paralímpics i olímpics formaran part de les dues taules rodones on s’analitzaran i es narraran les diferents experiències viscudes durant aquest any i mig de pandèmia. Aspectes d’entrenaments, rutines, psicològics i/o motivació són alguns dels temes a tractar en aquesta última jornada que finalitzarà amb la recopilació, de la mà del periodista Joan Manuel Surroca, d’aquells punts més destacats de la XIV edició del Fòrum Olímpic. T’esperem a les 16 hores en el següent enllaç: https://youtu.be/lo_pmz1c4zs del nostre canal YouTube.

Recorda que totes les ponències estaran penjades en el canal YouTube de la Fundació Barcelona Olímpica – Museu Olímpic