Lausanne ha acollit la 6a Assemblea General de Museus Olímpics del Món

L'Assemblea General de Museus Olímpics s'ha celebrat els dies 29 i 30 de setembre a la seu del Comitè Olímpic Internacional a Lausanne

Aquesta sisena edició ha estat presidida per Mr. Francis Gabet, director general; Ms. Frédérique Jamolli, conservadora, i Ms. Anne Chevalley responsable de Serveis Pedagògics del Museu Olímpic de Lausanne.

La trobada ha comptat amb representants de la xarxa de museus olímpics que compten amb el suport del Museu Internacional de Lausanne. Entre els assistents es trobaven:

Mr. Frank Dürr (Köln-Alemanya), Ms. Kyriaki Oudatzi (Tessalònica-Grècia), Mr. Hans Lubberding (Amsterdam-Holanda), Mr. Ching-kuo Wu (Xiamen-Xina Taipei), Ms. Kerri I. Choi (Seül-Corea del Sud), Ms. juny Wang (Beijing-Xina), Ms. Teresa Agulló (Barcelona-Espanya), Mr. Kalle Voolanid (Tartu-Estònia), Mr. Pekka Honkanen (Hèlsinki-Finlàndia), Mr. Christian Wacker (Doha-Qatar), Ms. Christiane Paquelet (Brazilian-Brasil), Mr. Roland Renson (Hofstade-Bèlgica), Mr. Michal Puszkarski (Warsaw-Poland), Mr. Aharon Bernhstein (Tel Aviv, Israel), Mr. Charles Callins (Wellington-Nova Zelanda), Ms. Annie Lhéritier (Paris-França), Ms. Marianne Shaw (Lillehammer-Noruega) i Ms. Jane Fernyhough (Richmond-Canadà), entre altres.