L’equip de natació sincronitzada ha donat el vestit de bany “Samsara” al Museu Olímpic

L'equip de natació sincronitzada, acompanyat de l'equip tècnic i el president de la Federació Espanyola, Fernando Carpena, ha donat a Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, el vestit de bany “Samsara” pertanyent a la rutina lliure d’equip amb el qual s'ha aconseguit la medalla de plata en els mundials BCN2013.

Maite Fandos juntament amb les integrants de l'equip de natació sincronitzada - Ona Carbonell, Marga Crespí, Thais Enriquez, Alba Cabello, Clara Basiana, Clara Camacho, Paula Klamburg, Sara Levi, Meritxell Mas, Irene Montrucchio, Laia Pons i Cristina Salvador, acompanyades de l'equip tècnic –Esther Jaumá, Anna Vives , Mayuko Fujiki i Anna Montero–, el president de la Federació Espanyola, Fernando Carpena i el president de la Federació Catalana, Enric Bertrán han incorporat l'última peça a l'exposició, que podrà ser visitada de forma gratuïta a les instal·lacions del Museu Olímpic i de l’Esport fins al 9 de setembre.

Amb la incorporació d’aquesta peça a l’exposició temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch es tanca l’exposició de la primera dècada d’“Els banyadors de l’èxit de la sincro espanyola”. Un bonic bagatge de tota una dècada que es va iniciar amb 3 medalles en els mundials del 2003 i que es tanca amb 7 medalles en aquests últims mundials de BCN2013 – 3 plates i 4 bronzes. La delegació de natació sincronitzada vol retre, així, homenatge a Barcelona una ciutat que en tot moment ha recolzat i gaudit de la sincronitzada.

El vestit de bany “Samsara” pertany a Ona Carbonell, amb el qual va obtenir la desitjada medalla de plata el pasat divendres en la rutina lliure d’equip. El vestit de bany ha estat dissenyat per l’Escola i Estudis de Disseny (ESDI) en col·laboració amb la pròpia nedadora, estudiant de 3r d’aquesta escola.