L’European Federation of Crohn’s and Ulcerative Collitis Association (EFCCA), ha donat el quadre del pintor Franck Bouroullec a la Fundació Barcelona Olímpica per a la seva exposició al Museu Olímpic i de l’Esport.

Isabela Haff, directora de comunicació d’EFCCA, ha estat l'encarregada de lliurar el quadre a Juli Pernas, director del Museu Olímpic. La donació s'ha realitzat en nom d’EFCCA, de Joint de Fight against IBD, i ha comptat amb la col·laboració d’ECCO.

El quadre, que és el retrat de Joan Antoni Samarach, qui fou president del Comitè Internacional Olímpic, va ser realitzat pel pintor Bouroullec i serà exposat a l’espai que el Museu Olímpic i de l’Esport té en homenatge al que ha estat la major autoritat de l’esport mundial, Joan Antoni Samarach.