L’exposició Godó: Molt més que tennis obre les seves portes en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch fins al 12 de juny.

Amb motiu del 59è aniversari del Torneig Godó el Club de Tennis Barcelona ha volgut recollir en una exposició aquells grans moments viscuts en les seves pistes.

L’exposició ens mostra fotografies de grans del tennis mundial. Des d’Orantes o Björn Borg passant per Gimeno – primer espanyol en guanyar el torneig Godó – Santana o el pentacampió i actual número u del món Rafa Nadal; tots s’han divertit i ens han fet gaudir d’aquesta terra vermella que destaca a les pistes del Club de Tennis Barcelona.

A l’acte d’inauguració van acudir Albert Agustí, president del Club de Tennis Barcelona; Albert Costa, director del Godó; Pere Alcober, president de la Fundació Barcelona Olímpica; Xavier Andreu, cap de Comunicació de la Secretaria General de l’Esport; Gabriel Arranz, gerent de l’Institut Barcelo Esport; Joan M. Tintoré, expresidents del Club de Tennis Barcelona i Mario Carol, director de Comunicació del Godó, entre d’altres.