Més de 50 entitats de tota Catalunya es van reunir en el Museu Olímpic per conèixer de primera mà els detalls del Mundials de Natació Barcelona 2013

La trobada entre l'organització dels 15ns FINA Campionats del Món de Natació Barcelona 2013 i la gran majoria dels clubs catalans ha servit per posar de manifest el compromís i la implicació de totes aquestes entitats per aconseguir que l'esdeveniment sigui un èxit internacional del màxim nivell.

A més de cedir les seves instal•lacions per a l’entrenament dels participants a Barcelona 2013 –les de Barcelona ciutat, especialment-, els clubs col•laboraran amb l’organització en aspectes relacionats amb la difusió de l’esdeveniment, la seva promoció en totes les facetes, la venda d’entrades, i el voluntariat. Enric Bertrán, president de la Federació Catalana de Natació, va exhortar a tots els clubs a participar activament en el projecte, superant els nivells de contribució registrats en l’anterior celebrat a la Ciutat Comtal, en 2003.

Des del primer dia, els clubs han estat uns magnífics aliats de Barcelona 2013 i han participat en els actes públics que s’han anat succeint. El proper tindrà lloc el dia 19 de juliol, quan es commemori, un any abans de l’inici de l’esdeveniment. Serà la presentació dels 13 ambaixadors dels Campionats. L’acte es desenvoluparà en el saló de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona i serà presidit per l’alcalde de la ciutat, Xavier Trias.