Presentació del Clàssic Mundial de Beisbol 2013, Espanya enquadrada en el ‘Grup de la Mort’

Julio Pernas, president de la Real Federació Espanyola de Beisbol i Softbol, Luis Melero, membre de la comissió executiva de la Federació Internacional de Beisbol (IBAF), i Mauro Mazzotti, Manager de l'equip nacional absolut, han presentat la nova edició del Clàssic Mundial de Beisbol, torneig creat per la ‘Major League Baseball’ (MLB) l’any 2006 i que per a la seva tercera edició s'associa amb la IBAF creant un únic Mundial absolut.

El Clàssic Mundial de Beisbol és l’únic campionat de beisbol internacional que reuneix als millors jugadors professionals de cada país, la gran majoria pertanyents a la lliga professional americana, coneguda col·loquialment com ‘Grans Lligues’ (MLB). Així doncs, Espanya entra a competir amb l’elit d’aquest esport multitudinari, en un torneig que en la seva última edició va tenir una audiència acumulada de més de 200 milions de teleespectadors.