Presentació del Nou Club Barcelona Beisbol

Josep Juaneda, president del Club Barcelona Beisbol, i Xavier Amador, gerent del Institut Barcelona Esport,van ser els encarregats de presentar el nou Club.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va ser l’escenari escollit per a la presentació del Club Barcelona Beisbol. Aquest nou club sorgeix a partir que el F.C. Barcelona eliminés la llegendària secció de beisbol, que datava de 1931.

En l’acte hi van ser presents David Moner, president de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya; el qui va ser candidat a les eleccions presidencials del F.C.Barcelona, Agustí Benedito; els presidents de la Federació Catalana i Espanyola de Beisbol i Softbol, i una nombrosa representació dels clubs de beisbol i softbol catalans