Resolució del Premi Internacional Fundació Barcelona Olímpica – Art sobre Paper. La granadina Leonor Solans, amb la seva obra ‘Amazona’, ha estat la guanyadora

‘Boxeo’, d'Ana Belén Hernández, ha resultat en segona posició, i ‘La Triatló” del barceloní Daniel Fuster, s'ha fet amb el tercer lloc. Les tres obres guanyadores, acompanyades de les finalistes, seran exposades a partir del 13 de setembre a la sala d'exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch. L'accés a la sala serà gratuït. Si vols saber més sobre els nostres finalistes, tens tota la informació al facebook del Museu Olímpic de Barcelona (https://www.facebook.com/museuolimpicbcn).

El jurat, format post per Raquel Medina, docent i crítica d’art; Romà Arranz, professor de l’Escola Massana; Antoni Benages, pintor, i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, van dictaminar que:

‘Amazona’ – tècnica mixta – es fa amb el diploma acreditatiu de guanyador de l’edició 2013 i una dotació econòmica de 2.500€.

‘Boxeo’ – aquarel·la, carbonet i pa d’or –, ha estat l’obra premiada en la segona posició amb una dotació econòmica de 1.800€.

‘La Triatló’ – llapis de colors -, ha obtingut 1.200€ pel tercer lloc.