Thomas Bach, president del Comitè Internacional Olímpic, commemora els 25 anys de Barcelona ‘92

Amb motiu dels actes commemoratius del 25 aniversari dels Jocs Olímpics, Bach, ha acudit a Barcelona per reviure, al costat de la ciutadans, aquells moments màgics que van transformar la ciutat.

En una agenda molt atapeïda, el president del CIO ha acudit a la recepció d’autoritats i esportistes, que el Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès ha organitzat amb motiu del seu 30 aniversari i del 25 aniversari dels Jocs de Barcelona. Recordar que el CAR de Sant Cugat es va obrir per cobrir les necessitats dels esportistes amb vista a fer una bona actuació en els Jocs.

Posteriorment, Thomas Bach ha visitat el Museu Olímpic acompanyat de María Teresa Samaranch, patrona de la Fundació Barcelona Olímpica; Pere Miró, Director General Adjunt del Comitè Internacional Olímpic (CIO); Alejandro Blanco, president del COE; Gerard Figueras, Secretari General de l’Esport; David Escudé, comissionat d’Esports del Ajuntament de Barcelona i Juan Antonio Samaranch, entre d’altres. La Fundació Barcelona Olímpica és l’entitat gestora del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, on es fomenta i conserva els valors i el llegat que els Jocs Olímpics va deixar a Barcelona.

Finalment, Thomas Bach ha assistit a l’acte oficial que la ciutat ha desenvolupat amb motiu del 25 aniversari dels Jocs Olímpics.

Ada Colau, Alcaldessa de Barcelona, ha presidit la recepció al Palau Albèniz on estaments i entitats del món de l’esport s’han unit per commemorar el moment més gloriós i emotiu, el dia que el món va descobrir la ciutat de Barcelona.