Un planter d’atletes d’excepció participaran al Míting Internacional d’Atletisme Ciutat de Barcelona

La roda de premsa d'esportistes celebrada al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch ha comptat amb la presència de Dayron Robles, Steve Mullings, Zersenay Tadese, Manuel Olmedo i Ana María Pinero. Els atletes han estat acompanyats de Maite Fandos, Tinenta d'Alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports i José Luis de Carlos, Secretari General de la Reial Federació Espanyola d'Atletisme.

El cubà Dayron Robles, campió olímpic i recordista mundial de 110 m tanques ha agraït a la Ciutat de Barcelona aquesta invitació, al·legant que sempre és un plaer competir en un Estadi Olímpic – Lluís Companys – que va acollir uns Jocs amb tanta història com van ser els de Barcelona’92.

El velocista jamaicà Steve Mullings va confirmar la seva participació en el mundial de Corea en les proves de 100 i 200 m. El fondista d’Eritrea, Zersenay Tadese, va apostar per una bona marca, tenint en compte totes les facilitats que l’organització li ha donat per córrer amb llebre.

D’altra banda, els esportistes nacionals Anna Pinero, saltadora de perxa i Manuel Olmedo, de 1500 m, van destacar les bones condicions que es preveuen per poder obtenir plaça per al mundial de Daegu i en el cas de la saltadora per intentar batre el rècord d’Espanya de perxa femenina.