La Fundació Barcelona Olímpica signa un conveni amb l’International Tennis Hall of Fame & Museum, la Reial Federació Espanyola de Tennis i el Reial Club de Tennis Barcelona, pel desenvolupament d’una exposició vinculada amb el tennis i els Jocs Olímpics

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica, va signar aquest conveni amb Stanley R. Smith, president de l’International Tennis Hall of Fame & Museum; Jose Luis Escañuela, president de la Reial Federació Espanyola de Tennis,  i Albert Agustí, president del Reial Club de Tennis Barcelona.

Aquesta exposició temporal, titulada provisionalment, El Tennis i els Jocs Olímpics, partiria d’una mostra ja existent realitzada per l’International Tennis Hall of Fame & Museum, i serà adaptada en alguna de les seves parts amb elements propis d’aquest esport a l’Estat espanyol, Catalunya i Barcelona. L’exposició està previst que tingui lloc durant els mesos de gener, febrer i març del 2014 a la sala polivalent del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Stan Smith es va apropar al Museu Olímpic i de l’Esport per donar un parell de les seves famoses i reconegudes sabatilles. El tennista, d’origen californià, va brillar en els anys 70, arribant a ser número 1 del món.