Decisió 2017 del jurat de la VIII del ‘Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica’

1er premi: Terrenys de joc: a tres bandes (Collage sobre paper) de Març Rabal (Catalunya) 2on premi: Estadio (oli sobre paper) de Isadora Willson (Xile) 3er premi: After Olympia (mixta) de Leticia Gaspar (Euskadi) Les obres guanyadors juntament amb les finalistes s'exposaran a la Sala Temporal del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch a partir del 10 de octubre. Recordem que aquest certamen internacional compta amb diversos premis en metàl·lic: 2.500€ (1er premi), 1.800€ (2on premi) i 1.200€ (3er premi).

Reunit el jurat format per Romà Arranz, professor de l’Escola Massana, Centre d’Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d’art membre de ACCA-AICA; Antoni Benages, artista plàstic i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, s’ha decidit, després d’una profunda deliberació, que els guanyadors d’aquesta viii edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són: