Rafael Nadal, guardonat amb el primer ‘Premi Internacional Joan Antoni Samaranch’

El tennista espanyol més llorejat de tots els temps, Rafael Nadal, ha estat distingit amb la primera edición del “Premi Internacional Joan Antoni Samaranch”, que s’ha presentat aquest migdia al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona.

Aquest nou guardó, creat per la Reial Federació Espanyola de Tennis amb el suport de la familia Samaranch, tindrà carácter internacional i vol reconèixer anualmente la trajectòria vinculada al món del tennis, tant de persones com d’institucions. La distinció valorarà no només els èxits esportius, sinó també la capacitat de transmetre valors humans, l’esforç, la solidaritat i la promoció del tennis i l’esport.

Aquest nou guardó, una escultura-trofeu realitzada amb ferro per l’artista català Miquel Planas Roselló, ha estat presentada en públic per Ana Gras Samaranch, néta del desaparegut Joan Antoni Samaranch, acompanyada pel President de la Reial Federació Espanyola de Tennis, José Luis Escañuela, el President de la Federació Catalana de Tennis, Francesc Orriols, i el Seleccionador Nacional Albert Costa.